[linux] Problem s postfixom- VYRIESENE

oravec mior na psg.sk
Sobota Prosinec 25 18:20:36 CET 2004

Zdravim,

>   Namiesto smiechu stacilo kliknut na ten link, kde by si klikol na
>   link na CBL (databaza v ktorej je ta IP, lebo spamhaus pouziva rozne
>   ine databazy) a hned na tej stranke je link na remove. A keby si
>   skusil remove, tak by si zistil, ze je plne automaticke (aspon sa mi
>   tak javi), takze do par hodin by tam ta IP uz figurovat nemala. Na
>   tej istej stranke si si mohol overit ci ta IP nahodou nie je v
>   niektorej z dalsich cca 28 databazi.

Vsimol som si, ze si to uz asi Ty "odremoval", ale niekde to asi este bude,
lebo trelnet stale hlasi bloknutie na zaklade tejto databaze. Mozno to
potrva hodiny, kym sa na Slovanete uploadne databaza...neviem, ako to maju
spravene....

>   Takze tvoj problem je mozno vyrieseny. Ale ak problemy s tou IP
>   pretrvavaju (CBL vyzera byt db IPciek z ktorych sa posielaju
>   virusy), tak onedlho tam bude zase automaticky zaradena. Kedze je to
>   IP, ktoru cez NAT pouziva asi kopec ludi so zavirenymi windowsami,
>   tak velku nadej tomu nedavam...
Ano, ano - ten provider nie je zamerany na mail, ale web pre siroke masy
ludi a tak to tam bude zase bloknute za chvilu.

>   Skus si od providera vypytat vlastnu verejnu IP.

Aj nad tym som rozmyslal, ale asi prejdem na cisty webhosting....

Ale pomohol poradeny parameter relayhost. Dal som tam meno mail servera
poskytovatela, ale mal som obavy, ze aj ten bude na ciernej listine. Ale
nebol - chvalabohu - a uz to chodi....
Takze vsetkym vdaka

a prijemne prezitie zvysku Vianocnych sviatkov.

S pozdravom
mior

> ... Stante sa pre niekoho potrebnym, ale nikomu nestazujte zivot. EMERSON

Celkom rozumny pan, nie?