[linux] [Vyriesene] Knoppix,swap a Fat32

Marek Slebodník slebodnik na intrak.sk
Neděle Prosinec 26 12:21:28 CET 2004

Podarilo sa mi zachranit data utilitkou pod win.
getdataback

A nasiel som aj jednu live distribuciu linuxu zalozenu na knoppixe
urcenu na taketo veci. Data Rescue

> knoppix si urcite sam neurobil swap particiu z existujucej fat32
> particie, jedine co spravil je ked nasiel na nej volne miesto, vyrobil
> na nej swapfile a do toho swapova

Ano urobil to ten knoppix tak ze mi prepisal particiu. Este ze vela toho
nenaswapoval :) .

> horsie by bolo keby detekol knoppix inu geometriu disku ako windowsy kde
> tu fat32 particiu pouzivas, tak to by si hadam aj prisiel o nejake tie data.

Tak toto sa presne stalo nejake tie data sa stratili.;