[linux] Mandrake Update

Pondělí Prosinec 27 12:58:47 CET 2004

27. decembra 2004 o 12:37, rrudolf na zem.sk píše:

> Ked v nom chcem pridat odkaz na nejaky zdroj updatu tak mi pusti tu
> istu hlasku, pricom tie odkazy na zdroje updatu si vyhladava sam na
> internete. Tak ja uz neviem? :-((

tak ma napadlo, ako si prisiel na to, ze pre "community" su k dispozicii
aktualizacie?

jedna velka aktualizacia je upgrade na "official" a potom predpokladam
ze aktualizacne zdroje, ktore automagicky mandrake update hlada na
mirroch aj budu platne, pretoze adresar updates sa udrziava prave voci
"official"..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk