[linux] Re: Mandrake Update

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Prosinec 27 14:04:04 CET 2004

Problem je v tom ze pre Community boli update z Cookera a po vydani official
bol link na Cooker zruseny (lebo teraz v cookeri pokracuje vyvoj smerom k
10.2). Treba prejst na Official a k nemu je aj stabilny zdroj pre updaty.

Ja som nakoniec podobny problem vyriesil tak, ze som zmazal vsetky zdroje a
znova ich pridal podla jednoduchych pokynov na stranke easyurpmi.zarb.org .
Momentalne je down, ale daju sa bez problemov najst mirrory: gg Easy URPMI

BTW, nevie niekto preco ludia z MDKsoftu nie su schopni dat nieco take na
vlastnu stranku?

Juraj