[linux] trasparentne forwardovanie, pres. nacuvanie na kabli

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Prosinec 29 13:22:24 CET 2004

Ahojte

Obcas sa mi stava ze potrebujem sledovat co robi nejaky pocitac v sieti,
jednoducho co posiela po kabli.
Ma linuxe si pustim tcdupm a vidim co robi, ale napr. na  windows to
neviem.
A chcel by som spravit to, ze pichnem do cesty notebooku (s dvomi
sietovkami) a tma to budem sledovat.
Toje jasne, to viem, len sa mi nechce vzdy prenastavovat siete a pod.,
jednoducho by som ten pocitac chcel nehat presne rovnako nastaveny ako
je.
No a teraz otazka, da sa spravit nejake forwarodovanie vsetkeho co pride
na eth1 na eth0 a opacne? bezohladu na to aby som si musel napr.
nastavovat ip adresy na tych sietovkach, ja len chcem aby sa to
prenieslo cez moj notebook a pozriet sa co tam ide.

Dakujem

Jano