[linux] trasparentne forwardovanie, pres. nacuvanie na kabli

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Středa Prosinec 29 16:06:26 CET 2004

ak mas mgmt switch, ktory umoznuje port mirroring (napr. SMC6724AL2
alebo SMC6824M maju dobry pomer cena/funkcionalita...), tak si mozes
nechat vsetok traffic posielat aj na iny port, a tam ho sledovat s
linuxovym snifferom... a dany user sa nic nedozvie

ostry