[linux] Postfix a fetchmail - nedorucuje maily

Martin Mancuska mancuska na acp.sk
Čtvrtek Prosinec 30 13:17:16 CET 2004

Dňa Po 27. December 2004 17:42 oravec napísal:
> Zdravim,
>
> prave ze mi v logoch nehlasi nic.
>
> Mozes mi poslat Tvoje konfiguraky postfixu a fetchmailu, aby som ich
> porovnal?
> Velmi by si mi pichol...
> mior

No skusim len strelit ale vo fetchmail treba nastavit ku ktoremu lokalnemu
uzivatelovi sa ma dana posta ukladat. A podla mna to ten postfix dostane ale
nevie kde s tym dalej.

--
Martin Mancuska