[linux] GPRS a orange WORLD (S55)

Jan Domankus jan.domankus na arsnova.sk
Pondělí Prosinec 20 10:25:52 CET 2004

Michal Zimen wrote:
> Ahojte
>

>  dost dlho som sa trapil nad tym preco sa mi nedari connectnut na inet, az sa
>  mi to nakoniec nepodarilo :)
>
>  Ak niekto to uz rozbehal, dajte mi pls vediet.
>
>  nic nove som nevyguglil. Vzdy mi to skonci bud s chybou 0x7, alebo 0x7 a to
>  pri konfiguracii. Sa mi nezda ze je to take komplikovane, len som si mozno
>  nevsimol najeku blbost v configu pre pppd.

Len pre istotu: jednym z (poslednych) inicializacnych retazcov modemu by
mal byt aj:
   +cgdcont=1,"IP","internet"
Predpokladam, ze ho v /etc/chatscripts/gprs mas. ;-)
Ten retazec vytvori GPRS spojenie a podla informacii od Pomarancovnikov
vraj nie je potrebne ani to prihlasovacie meno a heslo (aj tak je GPRS
viazana na konkretnu SIM kartu).

		Ja.