[linux] volba distribucie (dufam ze nevyvola flamewar)

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Neděle Únor 1 22:02:38 CET 2004

Sunday, February 1, 2004, 10:30:05 PM, you wrote:

--snip--
TZ> Debian (UNSTABLE) - debian by mi mozno aj vyhovoval, napriek absencie
TZ> vsakovakej autodetekcnej magie. avsak doposial som mal do cinenia iba s
TZ> jednou velmi rozbitou UNSTABLE verziou, ktoru som ani nedokazal
TZ> nainstalovat/uviest do funkcneho stavu. ale tam bol problem v tom ze
TZ> niektore balicky boli uplne dosahane a vyhlasovali chybi pri
TZ> instalacii.
TZ> ked som pracoval so systemom, ktory uz bol nainstalovany som zasol pri
TZ> krasach ako su: apt-get install co_xcem_instalovat...
TZ> Na debiane je tiez problemom ze ked je stable tak je tam stary soft. ale
> [...]

Mozno skus Debian/testing, ak ti vyhovuje Debian. Debian/unstable byva
prilis unstable ale Debian/testing je celkom v pohode, aspon ja som este
nemal problem ktory by som za chvilu pomocou googla nevyriesil.

Debian/testing ma dost nove balicky, su to balicky ktore uz boli
chvilu (okolo tyzdna) v unstable a neboli s nimi problemy (a nezavisia
na nicom co uz nie je v testing, atd atd).
Pozri si packages.debian.org co vsetko je v testing. KDE 3.1.5, Mozilla
Firebird 0.7,... proste relativne nove veci.

Na zaklade jednej skusenosti s rozbitou instalaciou predsa neodpises
celu distribuciu, nie? :)

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk