[linux] volba distribucie (dufam ze nevyvola flamewar)

jard na szm.sk jard na szm.sk
Pondělí Únor 2 09:53:28 CET 2004

>Dalej by sa mozno oplatilo pozriet na Slackware. To je vraj tiez celkom dob
>ra
>distra. Ja s nou skusenosti vsak nemam.

slackware je velmi dobry na ucenie. problem je ze ak ho chce clovek vyuzivat vo velkom tak bud stahuje baliky z www.linuxpackages.net alebo kompiluje sam.... co ma doviedlo ku gentoo nakoniec :) na druhej strane krajsie a prehladnejsie /etc som zatial nevidel v ziadnej distribucii (a to som od jesene presiel cez vsetky majoritne distro zo zvedavosti).

pokial sa chces ucit tak slack/debian/gentoo....

>(napr. >8 x Athlon XP na 100Mbit sieti), prestanes sa holit, pod ocami bude
>mat kruhy, frajerka Ti zacne posielat vyhrazne spravy...

ale to gentoo netrva az tak dlho... finta je skompilovat to zo slackwaru do stavu ze mas X a xfce4 a mozillu a potom mozes rebootnut a stravit 2 dni browsovanim a chatovanim na irci :)))

jard