[linux] Pomale 100MB sietove spojenie

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Pondělí Únor 2 15:13:46 CET 2004

MG> Ahojte!

MG> Obraciam sa na vas s prosbou o radu. Mam spojene
MG> dva stroje 100MB LANkou ale vykon co to ponuka je
MG> mizerny. Ako to mozem urychlit?

Co je to "mizerny"? Kolko MB/s a aky protokol sa pouziva
a medzi akymi pocitacmi s akymi OS?

MG> Dalej sa chcem spytat aka serverova aplikacia mi
MG> umozni, aby sa PC z lokalnej siete dostali von?

Ok, budem predpokladat ze 'server' je linux, ma pripojenie
na net a lokalnou sietou su k nemu pripojene dalsie
kompy bez priameho pripojenia na net.

Ak je to to tak:
 - ak mas viacero "verejnych" IP adries, nepotrebujes ziadny
   dalsi SW, len skonfigurovat ten linux,
 - ak ma "verejnu" IP adresu len server, potrebujes skonfigurovat
   na serveri NAT
   (hladaj v googli, v archive konferencie alebo sa spytaj tu),
 - alebo mozes pouzit nejaky proxy server, napriklad squid
   (hladaj v googli, v archive konferencie alebo sa spytaj tu).

Ale fakt si mohol napisat viac informacii... :)

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm