[linux] volba distribucie (dufam ze nevyvola flamewar)

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Únor 3 07:41:02 CET 2004

Dňa Po 2. Február 2004 20:36 Tomas Zatko napísal(a):

> :-(

Na druhej strane, stable balicky neboli az take stare. A pouzitie unstable
mozes odmaskovat pre kazdy balicek zvlast. A 10 unstable balickov v systeme
este nemusi urobit ten system unstable.

Na gentoo sa mi pacili USE flagy. Tam si povpisoval, s podporou coho a coho
nie sa maju balicky kompilovat. Mohol som povypinat mnozstvo veci, co ma
nezaujimalo a system mi zbytocne nenarastal o nezaujimave kniznice a
kompilacia trvala kratsie.

Na druhej strane, nepacilo sa mi, ze ked emerge raz stopnem alebo vykape, pri
dalsom spusteni bezi cely proces odznova. Vymaze povodny strom, rozbali
balicky, opatchuje, skonfiguruje, zacne odznova kompilovat. Trochu tomu vie
pomoct ccache, ale aj tak to nie je to prave orechove.

Existuje (aspon v dokumetacii sa o tom nieco malo pise) volba, ktora by mala
emerge donutit pokracovat tam, kde pred tym skoncil. Bud som to zle pochopil
alebo to nefunguje ako ma, ale aj pri jej pouziti mi to vzdy zacalo
kompilovat odznova. A to obcas naserie, ked skompilovany OpenOffice potrebuje
k tomu, aby sa nainstaloval spusteny a dostupny XServer...

mP
--
http://www.ms.mff.cuni.cz/cw/pivom2bm/weblog