[linux] manli tv tuner

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Úterý Únor 3 09:38:29 CET 2004

zdravim,

mam jadro 2.4.22 a zistili som,ze aby mi ta karta chodila tak ho budem
musiet patchnut alebo prejst na vyssiu verziu.
Rozhodol som sa ze prejdem na 2.5.23, ,kedze som jadro este nekompiloval
pouzil som make oldconfig,make dep a pri make bzImage mi to
vyhodilo chyby.Pouzil som gcc 3.3.1 mam nainstalovane aj 2.96 ale zda sa ze
pri kompilovani to pouziva to vyssiu verziu.Da sa to nejako nastavit?
Treba si stiahnut jadro pre danu distribuciu alebo staci ked si to stiahnem
s kernel.org /mam mdk 9.2 ,kernel 2.4.22/.?

miso
|+--------------+-------------------------------------|
||   Marek      |                                     |
||   Podmaka    |           To:                       |
||   <marki na host|   linux na lists.linux.sk              |
||   .sk>       |           cc:                       |
||   Sent by:   |           Subject:        Re:       |
||   linux-admin|   [linux] manli tv tuner            |
||   @lists.linu|                                     |
||   x.sk       |                                     |
||              |                                     |
||   02/02/2004 |                                     |
||   13:01      |                                     |
||   Please     |                                     |
||   respond to |                                     |
||   linux      |                                     |

Skus pozriet http://bytesex.org/saa7134/, len neviem ci to podporuje aj
saa7130 chip, ale mohlo by. Ja som to s kartou LifeView FlyVIDEO rozbehal
v pohode...

--
bYE, Marki <marki na nexin.sk>