[linux] volba distribucie (dufam ze nevyvola flamewar)

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Únor 3 13:54:40 CET 2004

> Na druhej strane, nepacilo sa mi, ze ked emerge raz stopnem alebo vykape, pri
> dalsom spusteni bezi cely proces odznova. Vymaze povodny strom, rozbali
> balicky, opatchuje, skonfiguruje, zacne odznova kompilovat. Trochu tomu vie
> pomoct ccache, ale aj tak to nie je to prave orechove.

Mne sa to celkom podarilo, ale uz sa na to presne nepamatam. Zaklad bol
nenechat si po spadnutej kompilacii zmazat vysledok pathodinovej prace.
Pokracoval som v tom nejako cez ebuild - za nim tusim meno toho .ebuild
konfiguraku.

Milan Plzik