[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Únor 3 16:21:37 CET 2004

Hi,

ospravedlnujem sa za OT, ale neviem kde inde sa spytat.

Zacalo sa mi nedavno stavat ze ked nieco stiahnem cez HTTP
(ci uz z Windowsu alebo z Linuxu) a je to dostatocne velky
subor (viac ako priblizne 20MB), subor sa nestiahne v poriadku.
Ked skontrolujem checksum, nesedi.

Pytam sa: ako je to mozne? Ved HTTP je nad TCP a TCP mi
zaruci ze data pridu v poriadku, nemodifikovane NAHODOU.
Je uplne jedno z akeho serveru taham a akym softverom,
stane sa to v tak polovici pripadov a pre velke subory
(CD image) takmer vzdy.

Tak teraz bud nerozumiem TCP alebo... co? Zacinam mat
paranoidne predstavy providera ktory nechce aby som stahoval
velke subory a naschval meni pakety A prepocitava ich checksumy...
Mimochodom, cez presne tuto linku (DSL) to este tak pred
mesiacom fungovalo uplne bez problemov.

Vdaka za odpovede

Matus Horvath

ICQ: 33936477