[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Úterý Únor 3 16:59:38 CET 2004

> Co myslis tym reget? Lebo presne ReGet som pod windowsom skusal
> najviac a presne ReGet mi od isteho casu nestiahol ani jeden
> CD image spravne.
No ale ved o tom hovorim , ze pri pokuse o reget sa to doserie. Nie je schopny
pokracovat tam kde prestal. resp. provider ma cache ktora vyignoruje position
tag a tym padom sa stahuje odznova, ale klient si mysli ze pokracuje.
A.

--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com