[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Únor 3 20:08:02 CET 2004

Tuesday, February 3, 2004, 4:59:38 PM, you wrote:

AH> No ale ved o tom hovorim , ze pri pokuse o reget sa to doserie. Nie je schopny
AH> pokracovat tam kde prestal. resp. provider ma cache ktora vyignoruje position
AH> tag a tym padom sa stahuje odznova, ale klient si mysli ze pokracuje.
AH> A.

Hm. Moze byt, ale nezda sa mi to, lebo:

Skusil som opravit zle stiahnuty ISO imidz pomocou rsyncu,
teda skusil som prislusny subor znovu stiahnut zo servera
rsyncom do adresara, kde uz bol ten poskodeny subor.
Pochvilke tahania (odhadom tak par MB) bol subor opraveny.
To znamena ze asi skutocne preskocilo len zopar bitikov,
teda problem nie je v tom ze by sa to zacalo tahat odznovu
ako pises.

Dalsia vec je ze som stahoval (aj) subory ktory urcite nikto
iny predo mnou nestahoval - pretoze som ich chvilu pred tym
dal na web, navyse chraneny heslom. Takze ten subor zrejme
nebol v cache providera.

Ale aj tak dik za napad, mna vobec nenapadlo ze provider
moze mat nejaku cache, takto aspon mozem rozmyslat aj inym smerom.

Matus Horvath

PS: Ehm, ak to tu cita niekto od Nextry, skontrolujte si ci vam
nejaka cache citujem 'nedosiera' subory stahovane cez HTTP :)

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm