[linux] manli tv tuner

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Úterý Únor 3 21:41:43 CET 2004

Kedze mas MK9.2, odporucam ti jadro 2.6.0 z
ftp://mandrake.contactel.cz/people/bibri/mandrake/9.2/RPMS

Tiez mam tuto kartu, v /etc/modules.conf mam riadky
options saa7134 card=2
alias char-major-81-0 saa7134

Zial, automaticke natahovanie mi aj tak nejde :-( Vzdy musim spustit
modprobe saa7134

Snad niekto poradi...