[linux] dialer + modem

Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Středa Únor 4 11:57:31 CET 2004

Ja mam napr. problemy s kppp.
S mojim modemom KPPP vytoci ale nespoji sa :(

Skusal som viacere dialery a ako pre mna najvhodnejsi
sa javil XISP.
Lahko instalovatelny - sam pri instalacii nastavi
prava a pod.
Lahko konfigurovatelny a vypise aj DNSka, ktore ti dal
ISP a aj IPcku - to len tak na okraj.

Mne to celkom vyhovuje.

Inak skusk www.freshmeat.net a tam najdes kopec
dialerov, mozno sa ti niektory zapaci viac :)

Marek.