[linux] dialer + modem

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Únor 4 13:32:57 CET 2004

ten xisp je sila, vdaka

neviete ako rozbehnut ten reprak ?

miso

|+---------------+-----------------------------------|
||   Marek Zima  |                                   |
||   <zima_marek@|           To:                     |
||   yahoo.co.uk>|   linux na lists.linux.sk            |
||   Sent by:    |           cc:                     |
||   linux-admin@|           Subject:        Re:     |
||   lists.linux.|   [linux] dialer + modem          |
||   sk          |                                   |
||               |                                   |
||   04/02/2004  |                                   |
||   05:57       |                                   |
||   Please      |                                   |
||   respond to  |                                   |
||   linux       |                                   |
||               |                                   |
|+---------------+-----------------------------------|

Ja mam napr. problemy s kppp.
S mojim modemom KPPP vytoci ale nespoji sa :(

Skusal som viacere dialery a ako pre mna najvhodnejsi
sa javil XISP.
Lahko instalovatelny - sam pri instalacii nastavi
prava a pod.
Lahko konfigurovatelny a vypise aj DNSka, ktore ti dal
ISP a aj IPcku - to len tak na okraj.

Mne to celkom vyhovuje.

Inak skusk www.freshmeat.net a tam najdes kopec
dialerov, mozno sa ti niektory zapaci viac :)

Marek.