[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Středa Únor 4 16:44:08 CET 2004

Tuesday, February 3, 2004, 10:16:51 PM, you wrote:

> [...]

j> 100%tna garancia v takomto pripade neexistuje, ale pravdepodobnost
j> detekovania chyby je obrovska, nie vsak 100%

Ok, ale "2 chyby na 700MB" u mna nie je "obrovska pravdepodobnost
detekovania chyby".

Je mi jasne ze toto mi asi nepomoze vyriesit nikto.

Viete mi aspon poradit ako to mozem (pod Linuxom) okaslat?
Teda: existuje sposob ako mozem stiahnut velky subor ktory je
k dispozicii len cez HTTP a FTP bez chyby (FTP mi tiez takto blbne...)?
Krasne funguje rsync, ale cez rsync toho vela nestiahnem :(

Idealne by bolo keby existoval sposob ako HTTP serveru
poviem 'posli mi checksum toho suboru od bajtu X po bajt Y'.
Tak by sa dalo skontrolovat ci je kazda cast suboru stiahnuta
korektne. Aby to ten server prilis nezatazovalo, povedzme
ze X a Y by museli byt nasobky 65535 alebo tak, takze by
si server mohol cachovat uz vypocitane checksumy.

j> TCP zarucuje, ze data ktore pridu su korektne, ale mozu tam daktore useky
j> chybat alebo v inom pripade zabezpecuje, ze pridu vsetky data, ale nie nutne
j> korektne. Idealna je kombinacia oboch.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm