[linux] neuveritelny ping

Peto V1 konfery na lentus.sk
Středa Únor 4 17:16:33 CET 2004

Ahoj.

Neviem sa vysomarit z tohto problemu, mozno mi helfnete:
PC7---(LAN)---PROXY---NET

Predtym:
Vsetko funkcne :)

Teraz (problem :):
z LAN vratane PC7 a inych PC mi ide ping vonku (a vobec web, mail ...),
avsak z PROXY nie!
Neviem, ako je to mozne, schema zapojenia je ozaj jednoducha. Hral som sa
so sambou (uninst.), apache (len restarty), squid, bind9 (ale pingujem
IPcky, nie domain-y) - takze aj keby som nieco pototo z uvedenych, tak
neviem, kde moze byt problem (ved ping "musi" ist, ak ide aj "zvnutra").
Uz som aj (z hlavy) dal do povodneho stavu a nejde mi to.
Po reboote ziadna zmena.

iptables a podobne zalezitosti, kt. by to mohli ovplyvnit som nebabral

Dik za pomoc

Peto