[linux] Pomale 100MB sietove spojenie [2]

Peto V1 konfery na lentus.sk
Středa Únor 4 17:40:35 CET 2004

| mii-tool na SW:
| eth0: 10 Mbit, half duplex, no link
| eth1: negotiated 100baseTx-FD flow-control, link ok

tu je problem - real rychlost mozes mat max 10/8/1,2/2=500KiByte/sec.
pokial sa vsak jedna iba o net, tak to IMHO uplne staci, aj tak Ti net
nepojde (ak mas bezne MW, ISDN, ADSL ...) ako 0,5MB/sec.

(pozor bit/byte + prestuduj si http://www.cdr.cz/a/857/2
)

| mii-tool na PC1:
| eth0: negotiated 100baseTx-FD flow-control, link ok
| SIOCGMIIPHY on 'eth1' failed: Operation not supported
|
| No a co teraz? Co znamena nepodporovany... pre eth1 na PC1?
|
| ESTE sa chcem dodatocne spytat, ake potrebujem serverove
| aplikacie aby som umoznil PC1 a PC2 ist do internetu?
| Pripadne len PC1?
|  M.G.

ak som pochopil, tak iba iptables a urobis si NAT (Network Adress
Translation - vid gg)