[linux] Pomale 100MB sietove spojenie

Peto V1 konfery na lentus.sk
Středa Únor 4 17:31:00 CET 2004

| Obraciam sa na vas s prosbou o radu. Mam spojene
| dva stroje 100MB LANkou ale vykon co to ponuka je
| mizerny. Ako to mozem urychlit?
|
| Dalej sa chcem spytat aka serverova aplikacia mi
| umozni, aby sa PC z lokalnej siete dostali von?

Ako dovolis, v dobrom Ti ukazem, ako si sa pytal:
Mam auto, co ma na tachometri 180kmh-1, ale je sialene pomale. Ako sa da
zrychlit?

Dalej xcem, aby sa v nom dalo odniest 600kg zemiakov-ako na to?

****
Nebolo by vhodnejsie specifikovat, objem motora, kufra, zrychlenie,
automat/manual, znacka, typ, vek, najazdene km, predny/zadny/4x4  ...?
Nexce sa mi to vsetko vypisovat.

Mozes mat problemy s iptables, so sietovkami (shit HW, zla konfiguracia;
su iba 10Mbitove) ...
***
Nejde mi auto = nikto Ti nepomoze,
ak vsak vies povedat, ci si ho odomkol, ci startovalo, ci mas alarm a
immobilizer etc., kde odhadujes problem, je tu ozaj vela odbornikov (moja
malickost vsak urcite nie :), kt. Ti zadara, rychlo a ochotne pomozu, ale
musis prejavit snahu, iniciativu, slusnost a vobec :)
42

Peter
www.lentus.sk
Vsetko pre Vase PC