[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Středa Únor 4 18:01:55 CET 2004

> Vies ze o tom zacinam vazne uvazovat? :)
> V kazdom pripade by to bol zaujimavy patch do apacha a mozno
> by sa casom uchytil, co mozeme vediet.
>
> Alebo by sa dal nakodit samostatny 'checksum server' ktory
> by bol nakonfigurovany tak aby poznal nastavenia apacha a
> lokalneho ftp servera (aby vedel kde ma vo filesysteme hladat
> subor http://xxx.yyy.sk/mmm/nnn.html) a poskytoval by checksumy
> na poziadanie. Toto riesenie sa mi paci este viac.
> Vazne sa mi to zacina pacit, ze by som sa vykaslal na diplomovku
> a zacal to kodit? ;)
Nexcem ta odratit ale: "ja som za kazdu blbost" ;))
inaq navrhujem tento nas thread ukoncit a pripadne pokracovat privatne,
nakazdy pad ocakavam VYRIESENE: ;)
A.
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com