[linux] L 99 99 99 99 99 99......

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Středa Únor 4 21:01:45 CET 2004

Zdravim!

Disk doteraz zapojeny ako primarny master (hda) som zapojil ako primarny
slave (hdb), nabootoval z cd, prepisal /etc/lilo.conf a zadal lilo.
Vsetko sa tvari byt v boriatku, ziadna chybova hlaska.
Rebootnem a skoncim pri vypise
L 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99... (99 je cez desat riadkov)

man lilo
hovori:
              99  invalid second stage index sector (LILO)
comu nerozumiem. neviem co je zle, teda ani ako problem vyriesit.

Este na vysvetlenie, keby sa niekto chytal za hlavu, preco ho vobec
davam na hdb - mam novy disk, na ktory pojde novy system (systemy).
disk som zapojil ako master, povodny (teda tento pri ktorom je ten
problem) ako slave. z povodneho budem bootovat este par dni, kym
nenahodim OS na ten novy.
kazdopadne, chcel by som tomu rozumiet v com je vlastne tentokrat
problem.

Mandrake ktory je na tom disku sa mi podarilo nabootovat z instalacneho
cd z debianu (miniwoody):
rescuebf24 root=/dev/hdb1

*****
Disk(y) aj nastavenie lilo som dal do ovodneho stavu, (nakolko musim mat
stroj plne funkcny) ale aj tak by ma zaujimalo, co som urobil zle,
resp. co som urobit mal a neurobil.
*****

Tu je lilo.conf:

boot=/dev/hdb
map=/boot/map
vga=788
default=linux
keytable=/boot/us.klt
prompt
nowarn
timeout=100
message=/boot/message
menu-scheme=wb:bw:wb:bw
ignore-table
image=/boot/vmlinuz
        label=linux
        root=/dev/hdb1
        initrd=/boot/initrd.img
        append="devfs=mount hdd=ide-scsi"
        read-only
image=/boot/vmlinuz
        label=failsafe
        root=/dev/hdb1
        initrd=/boot/initrd.img
        append="failsafe devfs=nomount hdd=ide-scsi"
        read-only
other=/dev/fd0
        label=floppy
        unsafe

a snad uz len (neviem ci to treba):
hda:  HDD (MAXTOR) (uplne panensky - ziadna particia, uplne nic)
hdb:  HDD (FUJITSU) (stary, ktory som prehodil z masteru na slave)
hdc:  CD-ROM (TEAC)
hdd:  CD-RW (TEAC)

dakujem za rady
.t..