[linux] dialer + modem

Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Středa Únor 4 23:56:26 CET 2004

> zdravim
> v xisp-e som zadal inicializacnz retazec ATM1X3 a stale je to ticho.

(A skutocne ho vydis vo vypise?)

Tak toto mi je uplna haluz - lebo ja tam mam presne taky isty init string a
mam zvuk.
Ked ho zmenim na ATM0X3 tak je ticho a ked dam ATM2X3 tak to huci jak svet,
(skoro som zobudil susedov ;) )

Ja mam externy modem 3COM U.S. Robotics 56K.

Co mas ty?
Musime problem hladat niekde inde.

Skusil si pouzit "minicom" ?

Tam sa pripojis na modem a priamo mu zadavas AT prikazy a tak si aj to ATMx
mozes vyskusat. (Vytacanie je ATDT pre tonovu volbu a ATDP pre pulznu).
Ak to nebude fungovat ani tam, tak treba najst AT prikazy pre ten tvoj modem a
pozriet ci nahodou nema ine AT prikazy :( (Toto vsak uz len trepem, lebo
zatial neviem kde zacat.)

Marek.