[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Únor 5 10:00:47 CET 2004

Zdravim,
ak tvoj provider pouziva transparent proxy, tak sa tomu mozes vyhnut tak
ze pojdes cez iny port...
Cize skus napr. https prenos, ten by nemal ist cez proxy alebo mozes
vyskusat stahovat nieco z webu, ktory bezi na inom porte ako 80 a tak by
si mal obist transparent proxy providera.

K tomu rsync, neda sa zapnut debug alebo verbose mod aby si videl, ze ci
dochadza ku chybam v prenose a k opakovanemu prenosu na zaklade porovnania
checksumov ?

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk