[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Čtvrtek Únor 5 10:54:52 CET 2004

> Co to ma spolocne s chybnym prenosom cez TCP ?
> Mozno mi chyba nejake info.
Ano xyba .. precitaj si cely thread

zalezi na tom ako ma ten transparent proxy nastaveny, ak ma nastavene ze sa mu
80/21/3128/8080 redirektuje na jeho proxy musis si vonku nastavit na nejakom
inom porte. Minimalne na tej masine kde sa requestujes vidis ze odkial ides
(ci ides z proxacu) mozno sa da na to pekne pouzit nejaky online diskusny
bazmeg ktory loguje ip-cky. posles prispevok a hned vidis wo co go. Poxybujem
ze provider robi QUEUE target a userspace analyzu requestov a na zaklade toho
proxuje. By ho to asi zabilo.
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com