[linux] hlds rychlost

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Únor 5 12:17:54 CET 2004

Ahojte,

   instaloval som kamosovi half life dedicated server na jeho masinu.
   Mam ale problem s tym, ze je to strasne pomale. Bezim tam 2.6.1
   kernel, kedze je to prilis novy hw na to, aby tam isla 2.4 (par
   drajvrov, najma na serial ata disky je iba v 2.6.1). Ta masina ma
   procak AMD Athlon(tm) XP 2500+. Problem je, ze pri 20 ludi to zerie
   80 az 90% procesoroveho casu podla top-u a pri viac ludi to uz zacne
   ist pomaly.

   Pohoda, povedal som si, ze je ten hlds asi blbo nakodeny. Faktom vsak
   je, ze sme spravili druhu masinu, s pomalsim procakom, tym istym
   debianom a 2.4 jadrom a zerie to 30% procesoroveho casu.

   Moja otazka znie, ci s tym nema niekto skusenosti, ci nie je nejaka
   haluz v 2.6.1 jadre, preco by to malo ist pomaly alebo kam sa
   pozriet.

   (pritom veci ako kompilacia kernela a podobne idu naozaj "na plny
   kotol", ked porovnam casy kompilacie s porovnatelnou masinou, ktora
   chodi dobre, tak naozaj vidno, ze tam nie je nejaky problem).

   Tam bude podla mna skor nejaka haluz s real time clockom alebo niecim
   podobnym.

     Dakujem,

      Juraj.

--