[linux] kernel 2.6

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Pátek Únor 6 13:09:18 CET 2004

Vcera som bol dopalany z tych zaracnych mandrake skriptov, ked po
instalacii rpm mi zmizli s menu 3 polozky v menu drake som ich videl a
podobne.
Zacal som uvazovat o zmene distribucii, ake take skusenosti mam takze som
rozmyslal, ze mi nebude vadit ak tam nebudu graficke konfiguracne utility
a tak. Dalej som mal podmienku aby to bolo minalistic distro....a tak som
dosiel k vectoru..medzicasom som si ho uz aj nainstaloval. Tu su moje cca
30 minutove poznatky:
instalacia bez problemov -, akurat v x som mal male rozlisenie ale v
xf86configu som si to nastavil
-usb hotplug to ma, sprava balikov je dobra ,
-dobry nastroj na konfiguraciu -vasm
aj tie ikonky su ok ..: -)

Vadi mi ze musim konfigurovat jadro k supermount, XFS a pod.
Hlavne sa mi zda ,ze je o podstatne rychlejsi start.

miso

Marek Zima <zima_marek na yahoo.co.uk>
Sent by: linux-admin na lists.linux.sk
06.02.2004 12:12