[linux] neuveritelny ping

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Únor 6 15:02:54 CET 2004

pozri sa ci naozaj pingas dobru IP, pozri sa ci nemas na dvoch strojoch
rovnake
ip-cky, daj si na proxy traceroute na pinganu ip-cku a pozeraj kam to
pojde,
daj si tcpdump na verejny interface toho proxy a pozri sa ci ti naozaj
odchadzaju
pingy tam kam maju a ci prichadzaju odpovede.... dal si malo informacii
aby ti
niekto pomohol.