[linux] FW: ako na Epson CX3200?

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Pondělí Únor 9 18:56:31 CET 2004

Ahoj,

problemom asi bude, ze chces pod relativne dost staru verziu RH dostat nove
zariadenie. Take ovladace tam jednoducho priamo nenajdes. Mas asi tri moznosti:
1) presedlat na novsi OS
2) experimentovat a dufat, ze to pod niecom pojde
3) zohnat zdrojaky ovladacov a skusit ich pridat do tvojho RH7.1

Kazdopadne Ti prajem prijemnu zabavu, ale ak mozes tak pouzi moznost 1.

PF