[linux] ako na webcam

Stana Lukas stana na gjavsnv.edu.sk
Pondělí Únor 9 20:52:36 CET 2004

Zdravim,

 potrebujem surne pomoct s rozbehanim webkamery Mercury CC320. V
pamati mam zavedene vsetky potrebne moduly - usb-ohci, usbcore, usbvideo,
ibmcam; mam namountovany USB filesystem, dokonca ju aj najde v
/proc/bus/usb/devices ale ked chcem spravit sken pomocou xawtv -hwscan, tak
ju nenajde. Na stranke vyrobcu nie je ani uvedeny jej cipset, takze neviem
aky driver mam este zaviest. Takisto mi nejde tlacit ani na USB tlaciaren
HP845C, do systemu ju nainstalujem, ale ked na nu poslem nejaky dokument, tak
nic nevytlaci.

Prosim, kto mi moze pomoct, pomozte, surne to potrebujem! DAKUJEM

Lukas Stana