[linux] HLADA SA: preklad dokumentacie (man stranok) v distribucii mandrake linux

Úterý Únor 10 02:01:24 CET 2004

dobry vecer

dovolte mi oznamit, ze sa hlada osoba (pripadne aj v mnoznom cisle)
ochotna prelozit do slovenskeho jazyka specificku dokumentaciu
k nastrojom dodavanych s distribuciou mandrake linux.

jedna sa o manualove stranky k balikom:
initscripts (ipcalc, initlog, consoletype...)
libsafe
msec
urpmi (urpmf, urpmi.addmedia, urpmi.removemedia, urpmi.update, urpmi,
       urpmq)

optimalny termin ukoncenia lokalizacie je piatok tohto tyzdna (+max
jeden tyzden).

pripadni zaujemcovia, ohlaste sa prosim na moju adresu. dakujem za
poroznost.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://c0re.phuture.sk