[linux] webcam stream

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Úterý Únor 10 15:24:28 CET 2004

Zdravim,

zrejme som pouzil zly vyraz - streamovat.
Ja som skor myslel video preview, teda aby som live obraz s mojej kamery
miso

"Ing. Jan ONDREJ" <ondrejj na upjs.sk>
Sent by: linux-admin na lists.linux.sk
10.02.2004 15:17