[linux] ako na SUN Enterprise 420R

Ing. Július Kováč julo_kovac na pobox.sk
Úterý Únor 10 21:40:10 CET 2004

v sucastnosti mam doma SUN Enterprise 420R – v plnej HW vybave
4xUltraSPARC450,ram4GB…
chcem aby tento server mohli vyuzivat aj studenti na tunajsom
gymnaziu – len to ma jeden hacik
tak ako som ho dostal funguje hardwarovo bez problemu
cize POST ani OBDiag nehlasia ziadny problem
vsetko zbehne po vyzvu „ok“
lenze prikaz „boot“ nefunguje lebo na nom nie je ziadny OS
ako som zistil pokusmi nie je mozne nan nainstalovat ziadny linux
zariadenia scsi su v poriadku aj integrovany scsi radic od Symbios co
je na mainboarde
nehlasi ziadny konflikt
a kedze s profi *nix-like mam len skusenosti s AIX ktore mam k
dispozicii
(bezia napr. na pSeries/IBM)
zrejme bude treba zaobstarat SOLARIS – podla docs odporucaju verziu 7

Nevie mi niekto poskytnut za symbolicku cenu cca do 1000 Sk tych par
CD so systemom
SOLARIS 7 (verziu 2.6 nie lebo treba zhanat dake nove patche)
aby som si nainstaloval server

okrem ineho ak by nam niekto pomohol podporil by zaujimavy projekt na
platforme J2EE/EJB
portalovy system - ktory by sa mal po zakladnom vyvoji uvolnit
(dufam ze raz bude dostupny na sourceforge.net) do ktoreho sa bude
moct zapojit hocikto
ak cez CVS commitne svoje prispevky… buducnost

Dakujem vopred

Julo Kovac
julo_kovac na pobox.sk

http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail