[linux] ako na SUN Enterprise 420R

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Únor 10 22:48:31 CET 2004

Tuesday, February 10, 2004, 9:40:10 PM, you wrote:

IJK> v sucastnosti mam doma SUN Enterprise 420R – v plnej HW vybave
IJK> 4xUltraSPARC450,ram4GB…
IJK> chcem aby tento server mohli vyuzivat aj studenti na tunajsom
IJK> gymnaziu – len to ma jeden hacik
IJK> tak ako som ho dostal funguje hardwarovo bez problemu
IJK> cize POST ani OBDiag nehlasia ziadny problem
IJK> vsetko zbehne po vyzvu „ok“
IJK> lenze prikaz „boot“ nefunguje lebo na nom nie je ziadny OS

IJK> ako som zistil pokusmi nie je mozne nan nainstalovat ziadny linux

Urcite? Ja som po chvilke hladania nasiel toto z roku 2001
http://lists.debian.org/debian-sparc/2001/debian-sparc-200112/msg00172.html
co nemusi nic znamenat ale moze :).

Ake presne pokusy si robil? Mozno ti nejako pomozeme...

IJK> zariadenia scsi su v poriadku aj integrovany scsi radic od Symbios co
IJK> je na mainboarde
IJK> nehlasi ziadny konflikt
IJK> a kedze s profi *nix-like mam len skusenosti s AIX ktore mam k
IJK> dispozicii
IJK> (bezia napr. na pSeries/IBM)
IJK> zrejme bude treba zaobstarat SOLARIS – podla docs odporucaju verziu 7

IJK> Nevie mi niekto poskytnut za symbolicku cenu cca do 1000 Sk tych par
IJK> CD so systemom
IJK> SOLARIS 7 (verziu 2.6 nie lebo treba zhanat dake nove patche)
IJK> aby som si nainstaloval server

Solaris 9 pre sparc si zda sa mozes stiahnut z
http://wwws.sun.com/software/solaris/binaries/get.html

Ale neviem ako je to s obmedzeniami (napriklad na mnozstvo
procesorov).

IJK> okrem ineho ak by nam niekto pomohol podporil by zaujimavy projekt na
IJK> platforme J2EE/EJB
IJK> portalovy system - ktory by sa mal po zakladnom vyvoji uvolnit
IJK> (dufam ze raz bude dostupny na sourceforge.net) do ktoreho sa bude
IJK> moct zapojit hocikto
IJK> ak cez CVS commitne svoje prispevky… buducnost

IJK> Dakujem vopred

IJK> Julo Kovac
IJK> julo_kovac na pobox.sk

Matus Horvath