[linux] OT: KOMERCIA: Webhosting s mod_python

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Únor 11 10:34:36 CET 2004

Dobry den,

v blizkej buducnosti planujeme rozbehnut par webov napisanych pomocou Pythonu,
koli tomu *hladame* firmu, ktora by nam dokazala ponuknut webhosting s
podporou:

* Linux (preferovane) || FreeBSD,

* ca 50 MB,

* mod_python (Python >=2.2) + moznost si doinstalovat aj vlastne moduly (aj
cckove), cgi je mozne, ale neziaduce,

* databaza (ako MySQL by lepsie bolo PostgreSQL, ale nie je podmienkou),

* Berkeley DB,

* https (certifikat si zatial podpiseme sami a rozdistribuujeme par ludom, co
to budu pouzivat),

* shell, ssh,

* cron,

* mailovy kos (realne bude stacit cca. 5 adries),

* subdomeny,

* vsetko, co budem potrebovat, ale zabudol som napisat :-)

Odpovede s ponukami poprosim sukromne do 29 .2. 2004. Zatial staci dat o sebe
vediet, ze viete Python, lebo som na Slovensku takeho zatial nenasiel.

S pozdravom,

mP

--
http://www.ms.mff.cuni.cz/cw/pivom2bm/weblog