[linux] porovnanie 2.4 a 2.6 jadra

Peter Luciak peter na luciak.org
Středa Únor 11 19:33:22 CET 2004

Zdravim,

On Wed, Feb 11, 2004 at 05:16:35PM +0100, Miro Bobovsky wrote:
> Co vravia odbornici (aby som predisiel polemikam ...iste kazdy test sa da
> nejako spochybnit ale nieje to zle pre prehlad a skor by ma zaujimali
> skusenosti inych dalsich ludi ako hodnotenie ci ibm su odbornici ;-) )
>
> http://www-106.ibm.com/developerworks/linux/library/l-web26/index.html

	Fajn test, len si treba uvedomit ze to testovali na 8 procesorovom
IBM kompe s 9 GB pamete, tak bodaj by im nevyslo ze 2.6 je daleko lepsie
vzhladom na tie vsetky nove ficury, ktore v 2.6 su...

bye
P.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
peter na luciak.org 		jabber://cuc0@jabber.sk

Myslenie má budúcnosť. Nemyslenie len tradíciu.
                                             -- S.J. Lec