[linux] *gl (nvidia) VYRIESENE

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Čtvrtek Únor 12 02:04:10 CET 2004

po vsakocakych hokusoch pokusoch som konecne prisiel na to, v com je
problem (aj ked sa tomu divim a nechapem preco to tak je:

Section "Screen"
        Identifier      "Default Screen"
        Device          "Generic Video Card"
        Monitor         "Generic Monitor"
        DefaultDepth    15   <----------------- !!TU!!
#       SubSection "Display"

Funguje pri 16, funguje pri 24, pri 15 vsak nie (aspon u mna nie)

On Wednesday 11 February 2004 07:49 am, Martin Kyrc wrote:
> Ahoj,
> ak sa nemylim, tak po skompilovani driveru downloadnuteho z
> nvidia.com, je potrebne v XF86Config-4 zakomentovat riadky
> #       Load    "GLcore"
> #       Load    "dri"
> a pridat
> 	Load    "glx"
> (asi si zle googlil, ked si to nenasiel)
bezi to (uz teraz ;-) aj ked to je aj ked nie je odkomentovane.
upravu moduulov konfiguraku som robil podla info z nvidie

> Gud lak :)
dakovala velmi moc ;-)
.t..