[linux] *gl (nvidia)

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Čtvrtek Únor 12 16:05:44 CET 2004

Thursday, February 12, 2004, 10:07:02 AM, you wrote:

MUf> tipoval by som, ze dri je v tomto pripade obsiahnute v module glx

Neviem sice velmi o com je dri, ale predpokladam ze je to nejaky
sposob ako priamo pristupovat k hardveru (kedze to pouziva moduly
do jadra). Nvidiovy driver ma vlastny modul do jadra - zrejme
to ma namiesto dri. Ak chcem akcelerovane opengl s binarnym
driverom od nvidie, dri vobec nemusi byt v kerneli.

Takze ja by som tipoval ze dri je v tomto pripade uplne nepouzite.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm