[linux] Distribucia

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Čtvrtek Únor 12 10:46:37 CET 2004

Martin wrote:
> Zdravim,

Ahoj,

> potrebujem poradit s nejakou minidistribuciou s poziadavkami:
>  - moznost pripojenia ssh moze byt aj telnet
>  - podpora tv tuneru s SAA7134
>  - podpora USB a Serial port-pre modem
>  - ftpcko alebo webserver-staci html
> Musim to dostat na flash-ata 128MB disk. Vsetko bude bezat s privatnou
> IP, nie je potrebne nejake zabezpecenie.
> Viete niekto nieco poradit? Alebo naviast nanejaku zaujimavu distibuciu?

ja som postavil na 8MB flash disku webkamerovy system, ktory zachytaval
obraz z dvoch USB kamier, streamoval radiovo cez wifi, mal pristup cez
ssh a bezal na nom vlastny ovladac na nejaky divny power management
(cele to bolo napajane z baterky)...

moj postup bol nasledovny, hoci bol dost zdlhavy, casovo narocny...

- nastudovat Bootdisk-HOWTO
- na zaklade znalosti z predchadzajuceho HOWTO poskladat zo Slackware-u
vlastnu mini distribuciu

pozor, nie sposobom: co nepotrebuje, to vyhodim, ale sposobom: toto
potrebujem, tak si to nakopirujem...

nakolko ty mas k dispozicii neuveritelnych 128 MB na disku, mozes pouzit
nejaku existujucu mini distribuciu, ale ja predsa len odporucam
vyskladat si to sam... :-)

vela trpezlivosti a zdaru...

Oskar