[linux] dosemu a dual procesor

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Únor 16 10:32:14 CET 2004

Cafko
Cez vikend som menil hardware v linuxovom serveri ktory sluzi ak
oterminal server pre tenkych klientov a po vymene procesoru z P4 1.6 GHz
(stary 3 roky) na P4 2.8 s hyper threadingom mi zacala blbnut foxpro
aplikacia (proluc) v dosemu.
Zistil som ze ked v biose  vypnem hyperthreading tak to ide ako ma ale
so zapnutym mi ta aplikacia pri vacsej zatazi (napr. dam je odzalohovat
5 rokov dat, vytvorit indexy na tabulky a pod.) zamrzne.
Zatial mi to teda bezi bez hyperthreadingu ale so zapnutym ten system
bol ovela rychlejsi (koli velkemu poctu procesov, ktore na nom bezia)
Neviete kde by mohol byt problem? Mna uz vobeci nic nenapadlo, ani som
nic nevygoogloval...
Aspon nejake nakopnutie nejakemy smerom....

Dakujem

Jano
--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)