[linux] LINDOWS

Úterý Únor 17 01:20:14 CET 2004

16. februára 2004 o 22:33, milerovciST píše:

> no ja som dostal od kamarata instalcne CD na LINDOWS. Je to bootovatelne
> CD, ale neviem z neho Lindows nainstalovat. Prebehnu nejake procedury a
> potom mi ostane cierna obrazovka a v lavom hornom rohu je cerveny stvorcek
> v nutri ktoreho blika mensi zeleny stvorcek. CD aj HDD stoja. A ja neviem
> co dalej. Takto som to nechal aj pol hodinu, ale nic sa nestalo.

velmi tazko povedat, z takto vseobecneho popisu.

> Viete mi s tym pomoct?

mozno by stalo za to povedat aspon co su to "nejake procedury" konkretne

inak lindows som videl akurat tak v titulkoch ked bol aktualny spor
o ich znacku, ma niekto aj blizsie skusenosti?

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://c0re.phuture.sk