[linux] LINDOWS

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Únor 17 14:02:12 CET 2004

m> Ahojte

m> no ja som dostal od kamarata instalcne CD na LINDOWS. Je to bootovatelne
m> CD, ale neviem z neho Lindows nainstalovat. Prebehnu nejake procedury a
m> potom mi ostane cierna obrazovka a v lavom hornom rohu je cerveny stvorcek
m> v nutri ktoreho blika mensi zeleny stvorcek. CD aj HDD stoja. A ja neviem
m> co dalej. Takto som to nechal aj pol hodinu, ale nic sa nestalo. Viete mi s
m> tym pomoct?

m> Dik
m> Martin

Nazdarek,

s Lindowsom ti nepomozem, ale citim silnu potrebu :) napisat toto:

Neviem aky mas dovod instalovat Lindows, mozno je to zvedavost,
co uplne chapem, aj ja by som bol zvedavy. Ale ak nahodou chces
vyskusat Lindows preto, ze si pocul o Linuxe a chces zistit co
je to za ftaka, velmi silno ti odporucam skusit nieco ine ako
Lindows, napriklad mozem (ako debianista ;) odporucit Mandrake.

Samozrejme ti v ziadnom pripade nechcem branit skusit aj Lindows,
keby sa mi to dostalo do ruk, tiez by som skusil, ale ak ta sklamu,
snaz sa to sklamanie nezovseobecnit na vsetky Linuxy. Lindows
je z toho co som pocul velmi pochybna distribucia, urcite to nie
je typicky zastupca distribucii Linuxu.

Tak len tolko...

Matus Horvath

ICQ: 33936477