[linux] Vdaka za LINDOWS

milerovciST milerovci na stonline.sk
Úterý Únor 17 21:42:13 CET 2004

Teda dakujem,
ze sa mi niekto ozval na Lindows, myslel som si, ze sa s tym ani nebudete
zaoberat. Uz som hovoril s kamaratom a povedal mi, aby som skusil poodpajat
periferie prip zvukovku a modem a potom instaloval. Ja mam totiz asi nejaky
HW problem na ktorom mi stale padaju Windowsy.
Z linuxu som pred casom skusil Mandrake 8.2, ale nevedel som v nom
rozchodit modem tak som sa vratil k Win co ma vobec netesi.
Inak ten Lindows som chcel skusit aj kvoli tomu, ze by tam mohli bezat aj
nejake veci co su na Win, predsa len mam niektore oblubene veci, s ktorymi
robim a mam v nich napr cele adresare, ktroe sa mi nechce prepisovat (napr.
Eudora).

Martin