[linux] Vdaka za LINDOWS

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Únor 17 22:40:13 CET 2004

Tuesday, February 17, 2004, 9:40:05 PM, you wrote:

m> Teda dakujem,
m> ze sa mi niekto ozval na Lindows, myslel som si, ze sa s tym ani nebudete
m> zaoberat. Uz som hovoril s kamaratom a povedal mi, aby som skusil poodpajat
m> periferie prip zvukovku a modem a potom instaloval. Ja mam totiz asi nejaky
m> HW problem na ktorom mi stale padaju Windowsy.
m> Z linuxu som pred casom skusil Mandrake 8.2, ale nevedel som v nom
m> rozchodit modem tak som sa vratil k Win co ma vobec netesi.
m> Inak ten Lindows som chcel skusit aj kvoli tomu, ze by tam mohli bezat aj
m> nejake veci co su na Win, predsa len mam niektore oblubene veci, s ktorymi
m> robim a mam v nich napr cele adresare, ktroe sa mi nechce prepisovat (napr.
m> Eudora).

m> Martin

Hi,

tak napriklad Eudora pokial viem pouziva standardny unixovy mbox
format, takze to len chytis, okopirujes do Linuxu, vyberies si
nejakeho e-mail klienta co bezi aj na Linuxe, importujes, ficis :)

Potom sem pripadne napis ake mas s tym Lindowsom skusenosti, verim
ze nie som jediny koho to zaujima. Napriklad aj to ako je to s tou
kompatibilitou s Windowsami v praxi...

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk