[linux] Antivir

Středa Únor 18 12:26:13 CET 2004

On 18.02 10:33, borcany na eclick.sk wrote:
> Pouzivam qmail+qmail-scanner+clamav . Pred tym sme pozivali groupshield na
> exchange, ktory pri najdeni virusu sa ho snazil viliecit, ked to neslo tak
> odobral dany subor do karanteny, ale dalsie subory ktore neboli zavirene
> presli.
>
> qmail-scanner len posle prijimatelovi info ze prisiel zavireny mail

takze ak ma niekto tu smolu ze je v mailboxoch vela ludi, budu mu maily
chodit tak ci tak, akurat budu vyliecene... fuj

> Chcem sa spytat ci sa nejakym inym riesenim(amavis...+ iny avir alebo clamav
> ) da zabezpecit ze mail prejde s tym ze sa dany subor vylieci(to by bolo
> najlepsie)/zmaze ale ostatne subory prejdu aj s povodnym mailom(aj ako
> attachment)

vies o virusoch ktore by sa nabalovali k realnym datam?
myslim si ze taketo riesenie nema zmysel - ak chce niekto poslat virus,
nech ho spakuje a zahesluje, inac nech si odviri masinu...
- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.