[linux] Antivir

Středa Únor 18 15:23:14 CET 2004

On 18.02 14:20, borcany na eclick.sk wrote:
> 1.ak niekto posiela word .doc a antiv ho vie viliecit, tak preco ho neposlat
> dalej??

- mozeme si byt isti, ze ten .doc nie je poslany virusom?
  (inac cloveku dojde nic nehovoriaci resp balastny prazdny .doc)

> 2.Ak je posielany jeden nakazeny subor a 3 obrazky jpg, tak preco by tie
> obrazky nemohli prist prijimatelovi??

pretoze tie obrazky mohol pribalit virus.

o to mi ide - 99% (alebo este viac) virusov nebolo poslanych umyselne. To
znamena ze kvoli jednemu umyselne poslanemu .DOCu s makrovirusom nam pride
99 (alebo este viac) post ktore by nam prist nemuseli.

Presne ako napisal Miso Toth - takto pouzivatelov nenaucime nic.
BTW, vsetky mailery ktore checkuju maily voci virusom uz na SMTP urovni -
pouzivatel aspon dostane feedback ze mail bol odmietnuty kvoli virusu. A
ani sa nebude moct stazovat.
Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...